Boyfriend jeans na wakacyjnym planie

07:22

Witam! Ubrania letnie kojarzą nam się z lekkością, zwiewnym materiałem i soczystymi lub pastelowymi kolorami na ciele. I chociaż pogoda nie zachęca na taki styl, to staramy się zmienić panującą aurę na typowo letnią. Ja również tego spróbowałam oraz wplątałam w to białe spodnie typu boyfriend. Białe spodnie to hit tego lata - idealnie dopasowane, z poszarpanymi nogawkami, z dziurami na kolanach czy właśnie typu boyfriend. Moje miałam w szafie od niepamiętnych już czasów. Nie chodziłam w nich, ponieważ zwyczajnie mi się nie podobały i nikt wtedy takich nie nosił. Postanowiłam jednak je zostawić, a nuż widelec*, może kiedyś zrobię z nich spodenki lub inny użytek. I miałam rację. Nie są to spodnie typowo boyfriend, ale tak wyglądają, ponieważ są na mnie po prostu za luźne ;). Spodnie posiadały już przetarcia a ja im dorobiłam rozcięcia na kolanach. Dodałam do tego przewiewną bluzkę we wzorki, czarne, wygodne buty na platformie, czarną torebeczkę mieszczącą najpotrzebniejsze drobiazgi, narzuciłam na siebie czarny dłuższy sweterek  i gotowe. Prosty, wakacyjny look, dopasowany do naszej zmiennej pogody :). Zostawiam Was ze zdjęciami.
Do następnego :)!










Bluzka - H&M, sweterk - Papaya (sh), spodnie - House + handmade, buty - born2be.pl

Zdjęcia wykonała: Laura Brodecka ♥


* Wyrażenie ''a nuż widelec'', jest formą poprawną, ponieważ nie chodzi tutaj o nóż kuchenny. Nuż oznacza coś w rodzaju szansy, obawy, a to że dodano do niego widelec, nie zmienia nic :). Nie czyni z niego narzędzia do cięcia. Gdyby dla kogoś nie było to oczywiste.
 A nuż się uda = A nuż widelec się uda = A może się uda



You Might Also Like

15 komentarze

  1. śliczna jesteś:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pierdole, kolejny pseudomodowy blog xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy hejt! Śmieszny.

      Usuń
    2. Szkoda, że tak mało wyrafinowany i banalny ten pierwszy hejt!!!

      Usuń
  3. Te spodnie to chyba w lumpie jakimś kupiłaś, bo są takie marne i odjechane, że kaplica. ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Miało być dojechane**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, najpierw naucz się pisać.

      Usuń
  5. "Odjechane/dojechane,że kaplica" - bardzo interesujące porównanie!!! Rozbawiło mnie do łez!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale z anonima rasowy tępak!!!

      Usuń
  6. Świetny post ! Oby więcej takich, mega dobrze Ci to idzie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post ! Oby więcej takich, mega dobrze Ci to idzie :*

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty