, , , , ,

HIT 2016 roku - ochronny krem do twarzy od Bielendy z SPF 30

01:35

Witam!

Dzisiaj przedstawiam Wam produkt, którego używam od dobrych kilku miesięcy. Może nie korzystałam z niego cały zeszły rok, ale jest to na pewno odkrycie roku 2016 :). 

Krem Bielenda bikini ochronny krem do twarzy, 30 SPF, cera mieszana i tłusta

Co w nim lubię?
  • najbardziej to, że zawiera wysoki filtr ochronny 
  • wchłania się w DOŚĆ DOBRYM czasie, nie jest to produkt super szybko wchłaniający się, ale ja zawsze po nałożeniu kremu czekam ok. 5 minut z nałożeniem podkładu
  • jest lekki, nie zostawia tłustej warstwy, chociaż do najlżejszych kremów nie należy
  • nawilża
  • nie zapycha, co przy mojej cerze jest ogromnie ważne
  • koi podrażnioną skórę
  • kupuję go za bardzo niską cenę
  • sprawdza się pod podkładem, nic się nie waży
  • w lato mogę użyć po prostu jako filtr ochronny na twarz
Produkt zawiera również kwas hialuronowy, opóźnia procesy starzenia się skóry - to na razie nie jest mi potrzebne ;)


Na twarz nakładam około dwa razy tyle, ile widać na zdjęciu poniżej. Opakowanie starcza mi na ok. miesiąc użytkowania, jeżeli używam go na dzień i na noc.


Podsumowanie:

Krem spełnia swoje zadania, jest lekki, ma bardzo wygodne opakowanie (nie wsadzamy do kremu palucha), posiada SPF 30, nie waży się na nim podkład, nawilża i kosztuje grosze (9,99 zł na stronie perfumesco.pl, ja kupuję znacznie taniej), dostępny w Hebe bądź Rossmannie (ok. 15 zł).
Z czystym sercem polecam ten krem :)


Zapraszam do komentowania!

You Might Also Like

0 komentarze

Popularne posty